معرفی کفپوش, نگهداری و مراقبت

کفپوش ژله ای خودرو بخریم یا نخریم؟

کفپوش ژله ای خودرو

کفپوش خودرو ژله ای

کفپوش های خودرو

با گذشت زمان و افزایش نیاز مردم به استفاده از خودرو های شخصی، میزان تولید و توزیع لوازم جانبی خودرو نیز افزایش یافت. به دنبال این اتفاق تولید کننده ها نیز به فکر تولید انواع محصولات جانبی مانند کفپوش های خودرو افتادند.

کفپوش های ژله ای یکی از معروف ترین انواع کفپوش تولید شده است که به دلیل راحتی نصب و طراحی زیبا به سرعت جای خود را در بازار پیدا کردند.

 

کفپوش های ژله ای خودرو چه ویژگی هایی دارند؟

کف پوش های ژله ای خودرو یکی از انواع کفپوش خودرو هستند که از جنس لاتکس تولید شده اند. این کفپوش ها خاصیت ضدآب دارند و مانع از ورود رطوبت و یا خیس شدن کف خودروی شما می شوند.

این کفپوش ها ویژگی و مزایای زیادی دارند که در ادامه به بررسی چند مورد از آن ها می پردازیم:

  • جلوگیری از خیس شدن کف خودرو
  • پوشش دهی مناسب و جلوگیری از ورود آلودگی
  • منعطف و قابل شست و شو
  • قابلیت نصب راحت
  • مقاوم در برابر خط و خراش سطحی

کفپوش ژله ای خودرو

یکی از مهم ترین ویژگی های کفپوش های ژله ای!

به طور کلی کفپوش های ژله ای ویژگی های یک کفپوش خوب را برای شما فراهم می کنند. با این وجود در یک ویژگی تنها با کفپوش های لاستیکی مشترک هستند. این کفپوش ها قابلیت برش دارند. یعنی در صورت نیاز می توانید با استفاده از کاتر این کفپوش را برش زده و به اندازه مورد نظر خود درآورید. البته توجه داشته باشید که قالب کفپوش های ژله ای مناسب اکثر خودرو ها تولید می شود. با این وجود در صورتی که کفپوش مناسب قالب خودروی شما تولید نشده است و یا می خواهید قسمتی از کفپوش را برش بزنید، می توانید بدون خراب شدن ظاهر کفپوش آن را ببرید.

 

پس می توان نتیجه گرفت که استفاده از کفپوش های ژله ای علاوه بر طراحی زیبایی که دارد، به راحتی نیز کف خودروی شما قرار می گیرد و ثابت می شود. کفپوش های ژله ای همواره میان مشتریان پرطرفدار بوده است. تا به امروز نیز با وجود ورود کفپوش های پنج بعدی به بازار، استفاده از این نوع کفپوش همچنان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *